Sistem Geri Yükleme Açma/Kapama[Resimli Anlatım]

Windows 7'de otomatik olarak Sistem geri yükleme açıktır. Ancak günler geçtikçe Harddisk içinde yer kaplamaya başlar. Eğer Sistem geri yüklemelik bir işiniz yoksa bu konuyu dikkatle okuyun.

İlk olarak Denetim Masası>Sistem ve Güvenlik>Sistem'e giriyoruz. Açılan Sayfanın sol üst tarafında yazan Sistem Koruması yazan yere tıklıyoruz.


Açılan sayfada alttaki resimde görüldüğü üzere C(sistem) veya D (kişisel pc'm için konuşuyorum.) seçiyoruz ve yapılandıra tıklıyoruz.

Bu iki bellek için de ayrı ayrı yaptım ki diğer tarafta alan kaplamaya devam etmesin. Misal benim sistem geri yükleme dosyalarım D sürücüsü içinde. Açılan sayfada 3 Ayar var.



Sarı olarak işaretlediğim yeri seçerek Sistem Geri Yüklemesini kapatmış oluyorsunuz. Ayrıca Sistem Geri Yüklemesini kapatmak istemiyorsunuz ama çok alan kaplamasından şikayetciyseniz. Altta yazan Geçerli Kullanımı sınırlayarak. Sistem geri yükleme dosyalarının fazla yer kaplamasını engelleyebilirsiniz.




Runal

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder