Chrome: Youtube Loop Eklentisi

Müzik'lerin bile youtube üzerinden dinleneceği ve bu da winamp gibi bir devin kapanacağını kim söylerdi. Neyse hatıralara sonra değiniriz. Şimdi gelelim YT Loop konusuna.

Bilmiyorum bazen bir şarkıya çok takıyorum ve sürekli aynı şeyin çalmasını istiyorum. Ne zaman ki sıkılırım o zaman kendim kapatmak istiyorum. Winamp'ın öyle bi özelliği vardı. Onun için konuya Winamp'la girdim. Severdim winamp'ı. Neyse küçük bir araştırma'dan sonra Chrome için de YT videolarını Loop etkisi yapacak bir program buldum.

Buraya tıklayarak Auto Replay for Youtube eklentisini Chrome için yüklüyoruz. Resimde görüldüğü üzere(bende yüklü olduğu için "Chrome'a Eklendi" yazıyor.

Chrome Eklentisi

Eklentimiz Chrome'a eklendikten sonra. Chrome'u kapatıp açıyoruz ki program işlevsellik kazansın. Sonra Youtube'a gidiyoruz. Dinlemek istediğimiz şarkıyı seçiyoruz.Sizi zahmetten kurtarmak için, Benim tavsiyem Daft Punk vs Kanye West - Harder, Better, Faster, Stronger

Alttaki resimde görüldüğü gibi Video'nun sol altında bir Auto Replay yazan yeri göreceksiniz. Oraya işaretlendiğiniz an siz isteyene kadar şarkı tekrar tekrar çalacaktır.


Üstteki resmimizdee görüldüğü gibi Video'nun sol altında Auto Replay yazan yeri göreceksiniz. Oraya işaretlendiğiniz an siz isteyene kadar şarkı tekrar tekrar çalacaktır.

Ayrıca programımızın ayrı güzel bir özelliği var.

Gene üstteki resimde görüldüğü gibi. Yeşil işaretli yere tıklarsanız. Misal uzun bir video seyrediyorsunuz bi şarkı çaldı orda filmi izlemeyi bırakıp o şarkıyı arka arkaya dinleme istediği doldu içinizde. Süre yazan yerlere şarkının çaldığı aralığı  yazıyorsunuz. Ve o video içinde şarkı sürekli çalmaya başlıyor. İyi loop'lar :)

Runal

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder