LM'yi Ben de Özledim


Ekip gerçekten çok sağlam. Bu konuda kimsenin şüphesi yok. Gereksiz hareketler yüzünden çok sevdiğimiz bir dizi yayından kaldırıldı. "Benden olmayan yaşamasın düşüncesi" bu sonuçu ortaya çıkardı. Ama ekip bir şekilde birlikte kalmayı ve yeniden bir iş yapma fırsatı yakaladı.

Benim için hala Leyla İle Mecnun devam ediyormuş gibi. Ama konu sadece geyik üzerine gidiyor. Ben de Özledim'e giriş çok güzeldi. Ama bölümler ilerledikçe sadece geyik hep geyik. Leyla ile Mecnun'da geyik vardı yok değildi ama bir konu vardı o konunun etrafındaydı geyik. Eğer sabit bir konu bulamazlarsa Ben de Özledim'i Ekibi bu sefer Reyting'e kurban edecez.

Burak Aksak  yavaş yavaş sanki bi konu çiziyor diziye 2-3 bölüm içerisinde haftaya ne olacak acaba die merak ediyor oluruz sanırım.

"Ben de Özledim Lan"

Runal

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder